Go Back   Rumski Forum > Audio produkcija > Gitarska Produkcija

Gitarska Produkcija Snimanje, procesiranje, miksanje gitara - potrazite pomoc ovde

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-05-2010, 01:47 PM   #1
sira
Senior Member

sira's Avatar

Default Stereo Mix??

Zanima me stereo slika kod miksanja benda, kako sam početnik, i kad pročitam uputstva za početnike obično piše

-kasa mora bit u centru
-bass gitara mora bit u centru
-OH se ne trebaju razvlačit preko 4 i 8 sati
-prelazi neka ne budu preko 3 i 9 sati
-doboš mora bit u centru ili bar blizu
-vokal mora bit u centru

i kad tak smiksam, dobijem "usku" snimku, i na phase scope-u vidiš kako je uska, a kad nekim phase scopeom pogledaš studijske snimke one su poprilično "široke", sad je li to zbog toga šta se osnovne stvari koje sam nabrojao ipak šire više od onih osnovnih upustava ili se naveliko koriste stereo expanderi.

Ako se koriste expanderi, je li ih koristite samo na npr bubnju ili ih stavljate na cijeli mix?
sira is offline   Reply With Quote
Old 04-05-2010, 02:44 PM   #2
google
Banned

Default Re: Stereo Mix??

Mozes uplodovati deo tog miksa?

Ne bi trebalo da zvuci usko. Dovoljan je jedan bezvezni stereo fajl i sve ostalo mono da zvuci. Ja sam misljenja da je ne treba vise od jednog stereo fajla u mksu, negde ne treba ni taj jedan.

Verovatno je problem u necen drugom, dovoljno je 30 sek. tog miksa da se cuje sta tu ne valja.

Last edited by google; 04-05-2010 at 02:54 PM.
google is offline   Reply With Quote
Old 04-05-2010, 02:50 PM   #3
Bockie
Moderator

Bockie's Avatar

Sira,

Da postoji odgovor na tvoja pitanja, ne bi ni postojao ovaj forum ni produkcija ni nista, vec bi imali abakus (ili racunar) za to.

Prvo pravilo je da pravila nema!

Ostale "zakonitosti" ili lepse receno - ideje ces najlakse spoznati besomucnim preslusavanjem i analizom svoje omiljene muzike koju inace slusas, pa tako vidi sta su oni radili...