Go Back   Rumski Forum > Muzika/Glazba > Kutak za glazbenike. kompozitore, tekstopisce, aran?ere...

Kutak za glazbenike. kompozitore, tekstopisce, aran?ere... Oaza za "stvaratelje" pjesama... pričajmo o izvorima inspiracije, razradi ideja, strukturiranju pjesama, instrumentaciji, tehnikama aran?iranja, pisanja tekstova....

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 13-03-2008, 06:49 PM   #1
loadedmutha
Junior Member

loadedmutha's Avatar

Default Kako da prodam svoju muziku???

Vec dugo vreme bavim se komponiranjem i pisanjem tekstova.To su uglavnom komercijalne numere i soft rock balade pa me interesira kako da nadjem neko ko hoche da ih otkupi,nezavisno jeli to neki interpretator,grupa ili neki drug kompozitor ko che da ih prearanzira i da ih proda.Ja sam pocetnik u audio produkciju i moje pjesme su demo proekti.Jel neko od amatera clanova na ovom forumu bio u slichnu situaciju i jel prodao svoju muziku,tekst,pesmu?
loadedmutha is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2008, 06:56 PM   #2
master29
Banned

Default Re: Kako da prodam svoju muziku???

Quote:
Originally Posted by loadedmutha View Post
Vec dugo vreme bavim se komponiranjem i pisanjem tekstova.To su uglavnom komercijalne numere i soft rock balade pa me interesira kako da nadjem neko ko hoche da ih otkupi,nezavisno jeli to neki interpretator,grupa ili neki drug kompozitor ko che da ih prearanzira i da ih proda.Ja sam pocetnik u audio produkciju i moje pjesme su demo proekti.Jel neko od amatera clanova na ovom forumu bio u slichnu situaciju i jel prodao svoju muziku,tekst,pesmu?
Tesko u samom pocetku ista mozes da prodas,ali to nemoj da te obeshrabri.Moj ti je savet da za pocetak odradis nekom poznatijem bendu,pevacu ako treba za dzabe pa onda laganica,ako napravis neki pomak onda sve to ide mnogo lakse.Kako ovako?Znate ja sam taj i taj i voleo bi da uzmem kintu od pesama.A oni te pitaju "a sta si uradio"e jbg onda nailazis na problem....Ima slican post na forumu,pozz
master29 is offline   Reply With Quote