Quote:
Originally Posted by google
Za sta konkretno?
|
Kako za sta? Pa za tog uspesnog umetnika/kopozitora o kome uporno govoris koji je iskljucivo ucio iz svog iskustva zanemarivsi prethodna. Ukoliko nekome nije jasno sta je uspesan kompozitor, to je osoba koja se sopstvenim radom i delom nametnula kao relevantna, kako za savremenike tako i za buduce generacije. Kao sto je Berlioz u svom svetu ili Led Zeppelin u svom. Na primer.
Quote:
Originally Posted by google
Da li je to po pravilima, ili protiv pravila, meni je svejedno.
|
O kakvim pravilima toliko pricas? Da li ti je neko nametao pravila? I ako jeste, koja i cija? A takodje i zasto?
Quote:
Originally Posted by google
Harmonija je prilicno jednostavna i dok radis na pesmi naucis po nesto novo, ali na prakticnom primeru.
|
Sta je to nepraktican primer? Tj. koji su to primeri neprakticni? Da znamo za ubuduce da ih izbegavamo.
Quote:
Originally Posted by google
Drugi je da uzmes knjigu. Procitas i probas. Ali uopste ne mora da zvuci, iako je sve "pravilno". Ljudi misle da "pravilno" po def. zvuci dobro. I samo je potrebno nauciti "pravila" i odmah ce zazvucati. Ali to je najcnja zabluda.
|
Koja je to knjiga koja ti sugerise kako da komponujes? I ako tako nesto uopste postoji, zasto postoji? Ne pamtim, zaista, da sam se susreo sa necim tako grotesknim kao knjiga pravila za komponovanje. Mozda gresim i to ipak postoji?
Sta znaci "pravilno"? Kakvo je to "pravilno" komponovanje? U kom smislu pravilno? U kom segmentu svojih cinilaca pravilno? Ako bi definisao ta pravila mozda bi neko i znao o cemu govoris. Vidim da si se spetljao malo sa materijom koju ne poznajes i to je ok - svakome moze da se desi da se zaleti.
Quote:
Originally Posted by google
To je citava filozofija, koju ne mogu da
razumem
|
Upravo to prouzrokuje probleme u ovom razgovoru.
Quote:
Originally Posted by SumAnuT
Dakle, ako vec ne mogu da ne znam nista, onda bolje da znam sto vise, da me ono malo sto znam ne bi ogranicavalo.
Ako talenta ima, ima ga i uz znanje o kontrapunktu i harmoniji kao i bez tog znanja, jedini je problem sto, kao u mom slucaju, povrsno znanje necega je gore nego nikakvo znanje, jer stvara barijere.
|
Upravo tako. Neznanje stvara barijere kao sto je, na primer, konverzaciona.