Rumski Forum

Rumski Forum (http://www.rumski.com/forum/index.php)
-   Ostali muzički instrumenti i studijska oprema (http://www.rumski.com/forum/forumdisplay.php?f=85)
-   -   Kupovina mikrofona, molim za savjete. (http://www.rumski.com/forum/showthread.php?t=35633)

jimitom 31-10-2010 07:02 PM

Kupovina mikrofona, molim za savjete.

Pozdrav svima,
molim vas za savjet oko kupovine prvog kondenzatorskog mikrofona. Kartica koju sam naručio također uz pomoć va?ih savjeta je TC Electronic Desktop Konnekt 6. Po?to sam ja amater u potpunosti, k tome jo? i relativno neiskusan, dati ću sve od sebe da opi?em ?to bolje mogu svoje potrebe. Koristio bih ga sa spomenutom karticom kod kuće, a snimao bih prvenstveno vokal, ali i akustičnu gitaru. A ako se bude moglo onda i pojačalo električne gitare. Glazba kojom se bavim je uglavnom nekakav rock, tj. moderni rock i blues. Radim uglavnom na cubase-u i reaperu, tj. učim se raditi. Novaca (nevjerojatno, znam) nemam puno, mislio sam kupovati mikrofon za oko 100 do 150 dolara, američkih, premda bi bilo lijepo da se radi o eurima. U mikrofone se ne ku?im ali sam u zadnje vrijeme marljivo istra?ivao, pa sam u obzir uzeo sljedeće mikrofone: CAD GXL2200 i Studio projects B1. Kao odličan izbor mi se čini i Rode nt1-a ali je on malo skuplji. Ne znam kakve bi tehničke specifikacije odgovarale mojim lepr?avim potrebama, pri tome mislim na veličinu dijafragme, frekvencijski raspom itd. Ljudi nemate pojma koliko cijenim va?e mi?ljenje. Molim Vas za savjete. (nadam se da nećete preporučiti neki Behringer :) )

Pozdrav svima i unaprijed hvala.

66musicman 31-10-2010 09:05 PM

Re: Kupovina mikrofona, molim za savjete.

Npr.:
http://www.thomann.de/gb/akg_perception_120.htm
http://www.thomann.de/gb/audio_technica_at2020.htm
http://www.thomann.de/gb/se_electronics_x1.htm
Ja bih se, u tvom slucaju, odlucio za Audio technica at2020.

66musicman 31-10-2010 09:07 PM

Mozda u oglasima nadjes nesto polovno a kvalitetnije od gore navedenog za iste pare.