PDA

View Full Version : Oprema u planu

AciD-Rap
24-05-2012, 05:05 PM
Posto ne znam gde da stavim ovo, stvarno nemam predstavu, evo ovde pa neka moderatori bace gde treba.:)

Ovako, ja sam pocetnik i u planu je neka low budget varijanta. Sad, zanima me par stvari. Imam Lexicon Alpha koji mi je brat dao pa me zanima da li ce mi trebati druga zvucna karta i jos par stvari.

Planiram da uzmem Yamaha MG102C mixetu i Rode NT-1a mikrofon. Sad, znam da na toj mixeti vec ima fantomsko napajanje, pa da li je ono pogodno za ovaj mikrofon ili moram da uzmem i neki dobar preamp za njega? Ovu mixetu mogu da ukljucim u ovu zvucnu ili ne? I je l mi okej izbor kako ce se snimati samo vokali? Rep je u pitanju. Pozdrav i hvala unapred. :)

vakatt
24-05-2012, 05:36 PM
Da bi ti neko dao dobar sajvet, za početak nam mora? dati vi?e informacija.
1. ?ta planira? da radi?? (snima? vokal? komponuje? svoju muziku - beats ? radi? miks?)
2. ?ta od opreme trenutno posjeduje? ? (osim te kartice dal ima? neke zvučnike-monitore ? komp ? u kakvoj-kolikoj prostoriji planira? da radi??)
3. Koliko novca planira? da izdvoji? za opremu ? dal bi i?ao na polovnu ili novu opremu?

// Dok nam ne da? vi?e informacija ne mogu ti ni?ta pametno reći, ali ako sam dobro shvatio ?ta si zamislio - za početak ta mixeta ti neće ni?ta posebno doprinijeti + - čak naprotiv.

Khan
24-05-2012, 05:37 PM
Mislim da ti alpha ne odgovara, a da je yamaha visak. Sta mislis da prodas alphu, ne kupis mixer uopste, nego uzmes neku pristojnu budget karticu sa upotrebljivim preampom i fantomom za mic koji si namerio? Npr. Focusrite 2i2, ili neki M audio?

AciD-Rap
24-05-2012, 06:41 PM
Stvarno mislite da mi ne treba mixeta? Daj preporuci mi neku solidnu kartu sa dobrim napajanjem? Ili da uzmem neku kartu I preamp?
I da, sva 3 od navedenog i snimanje i mix i bitove.