Go Back   Rumski Forum > Audio produkcija > Audio Produkcija - Tehnike

Audio Produkcija - Tehnike Audio in?enjering, usnimavanje, tehnike mixa. Mesto za razmenu iskustva vezanih za DAW produkciju. Imate pitanje? Potreban vam je stručan odgovor? Podelite sa nama tajne produkcije i recording/editing tehnike

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 19-01-2011, 09:09 PM   #1
psionic
Superoperater

psionic's Avatar

Default Poznavanje tehnickog funkcionisanja sprava, da li je potrebno za produkciju?

Quote:
Originally Posted by Big Bockie View Post
E tu je, brale, poceo problem...
Kad sam rekao laik - mislio sam na laika za elektrotehniku. Primetio sam da se ovde cak i potencira da onaj ko radi sa spravama moze da nema pojma o elektronici, cak ne mora ni da ima veze sa elektro strukom. Cak se i u skolama tipa SAE, koliko primecujem, zaobilazi ta elektronika u sirokom luku. A svako ko je bar procitao neko stivo na temu, zna o cemu je rec kada kazem nelinearnost... A onaj ko bi da radi na raznim SSLovima 1176icama i cudima, a nema pojma o elektronici, nije laik - nego egzibicionista

izvinjavam se za offtopik, necu vise.

Last edited by psionic; 19-01-2011 at 09:12 PM.
psionic is offline   Reply With Quote
Old 19-01-2011, 10:22 PM   #2
boggy
Moderator

boggy's Avatar

Default Re: 1176

Quote:
Originally Posted by psionic View Post
......Cak se i u skolama tipa SAE, koliko primecujem, zaobilazi ta elektronika u sirokom luku.
Naravno
Quote:
A svako ko je bar procitao neko stivo na temu, zna o cemu je rec kada kazem nelinearnost...
Nelinarnost se prilicno lako simulira digitalno,...
Producentu i mixin inzenjeru nije vazno sta znaci tacno pojam nelinearnost i ma koliko se trudio da na OVOM forumu to proglasavas preterano znacajnim ja cu se pobuniti iako razumem odlicno o cemu zelis da pricas...