Go Back   Rumski Forum > Studijska tehnika i instrumenti > Live Sound

Live Sound Razmenite iskustva o uredjajima za live sound koji obuhvataju opremu i rad sa zvukom uzivo.

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-03-2012, 12:05 AM   #1
LAMPASH
Pro Member

LAMPASH's Avatar

Question Sta mislite o ovoj kombinaciji(razglas)?

Dakle ovako, u ovaj razglas planiramo da idemo sa 2 gitare (preko procesora naravno),1 klavijature, bas gitara i vokal. Da li je ova oprema dovoljna za to?
1.snagas:
http://www.mitrosmusic.com/proizvod/...ringer-EP1500-
EUROPOWER-**/
2.kutije:
http://www.mixmusic-company.com/comp...facturer_id=12
3.Mixeta:
http://www.mitrosmusic.com/proizvod/...r-XENYX-1204FX

posto sam laik za razglase, svaki savet dobrodosao, ali pre svega pitanje glasi da li je ovo nama dovoljno?
Pozdrav!
LAMPASH is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2012, 12:50 AM   #2
Bockie
Moderator

Bockie's Avatar

Default Re: Sta mislite o ovoj kombinaciji(razglas)?

I sve i da ka?em NIJE, ?ta sad mo?e?? Sklopio si NAJJEFTINIJE ?to mo?e i ?ta misli? kako radi?

Odgovor je: Eto , radi...!

Dakle, nema jeftinije, a i da ima, radiće isto - kao smeće!

Sa druge strane, ovo kupuje? ZA POSAO!

To znači da nije za u?ivanje i zajebanciju, pa za?to se onda "zajebantski" kupuje, da ne ka?em - neozbiljno?!?

Ima? para da BACA? pare?!

RENTAJ ozvučenje, nema veze, kupi ne?to ?to će DONETI NOVAC, ne ka?em da treba da se "sroka" brdo para, ali, daj mi jeftinije od ovoga ?to si naveo? NEMA!

Tebi tezga u ovoj postavi donese najmanje 150-200? na veče, svadba bar troduplo vi?e!

Ako ne - odma BATALI! Ima drugih zanimanja...

Izvini ?to sam direktan, ali to je prokleto - TAKO!

Dakle sa 5 (pet) tezgi se kupuje kud- i kamo' ozbiljniji sistem koji vaistinu radi i zaradjuje, a ovo je prcanje (od dve godine koliko traje garancija) i za distributera (njihov ovl. servis) i za tebe kao korisnika...

Veruj, iskreno...

Bockie.

Bockie is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2012, 01:15 AM   #3
LAMPASH