View Single Post
Old 08-02-2009, 04:50 PM   #327
Combo
Member
 
Combo's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Beograd
Posts: 64
Default Re: Skolstvo bi trebalo zabraniti

Moze i recimo tipa neko ko realizuje projekt:
ZASTITA NA RADU, OD BUKE, RADNIKA U NIKSICKOJ PIVARI!

Salu na stranu:

http://online.onetcenter.org/link/summary/27-4014.00

http://www.analyzemycareer.com/index...=view&id=12954

Pored predmeta: snimanje zvuka, dizajna zvucne slike, muzicke produkcije sa jedne strane (gde se znanje o brzini zvuka kroz odredjenu materiju podrazumeva kao osnovno, kao i fazne i bilo koje druge razlike), sa druge strane tu je: elektroakustika, akustika u arhitekturi, digitalizacija signala, ozvucavanje... ciji obim zadataka, ko je radio zna, prelaze i po 3 do 4 A4 strane... pa moze se reci sve do programiranja (i rada na algoritmima), koga to interesuje, ja sam imao tu priliku da eto oko nekih stvari dosta pricam sa Bogac Topaktas audio algoritam dizajn inženjer za BTE Audio pre oko 2 godine, o samim nacinima modelovanja.

Nacin takve vrsta pracenja razvoja uvek otvara mogucnost da po samoj strukturi unapred znas, dal ce i na kaji nacin nesto biti dobro, npr. nacin na koji neko realizuje svoje plugin efekte. npr. tehnikom Signalnog Modelovanja (konvolucija, dinamicka konvolucija) ima ih mnogo ali nazalost malo dobrih. Fizicko Modelovanje nema ih mnogo ali svi su dobri: UAD, BTE, Sonalksis... Znaci konkretno dal ce za neke nesto dobro da "svira" ili ne u najvecoj meri zavisi samo od arhitekture i tehnike modelovanja... i nista vise!

Dakle sve ovo sa pocetka price uvek otvara put specijalizaciji za odredjenu oblast interesovanja...

Last edited by Combo; 08-02-2009 at 04:54 PM.
Combo is offline