Rumski Forum

Rumski Forum (http://www.rumski.com/forum/index.php)
-   Ostali muzički instrumenti i studijska oprema (http://www.rumski.com/forum/forumdisplay.php?f=85)
-   -   Pomozite da satavim preamp! (http://www.rumski.com/forum/showthread.php?t=26049)

drzox 28-01-2009 08:12 AM

Pomozite da satavim preamp!

Narucio bih jedan DIY preamp sa ove stranice pa me interesuje nekoliko stvari:
1.Da li ja mogu ,posto imam priliku, izvuci iz Orginalne NEVE mixete samo jedan modul i onda mu napraviti napajanje sa ove stranice ili bilo kako drugacije?
2.Da li je ovaj preamp clone od NEVA?
http://www.fivefish.net/diy/

3.Sta sve trebam da narucim sa ove stranice(treba mi objasnjenje,odnosno lista dio po dio) da bi mi obican elektricar ovo spojio i pretvorio u preamp? Totalni sam laik za struju i spajanje ,nema pojma cemu sta sluzi:ups:
Hvala unaprijed.

didovzub 28-01-2009 02:10 PM

Re: Pomozite da satavim preamp!

mislim da je tu elektroivo najkompetentniji ;)

ELEKTROIVO 28-01-2009 10:13 PM

Quote:

Originally Posted by drzox (Post 232978)
Narucio bih jedan DIY preamp sa ove stranice pa me interesuje nekoliko stvari:
1.Da li ja mogu ,posto imam priliku, izvuci iz Orginalne NEVE mixete samo jedan modul i onda mu napraviti napajanje sa ove stranice ili bilo kako drugacije?
2.Da li je ovaj preamp clone od NEVA?
http://www.fivefish.net/diy/

3.Sta sve trebam da narucim sa ove stranice(treba mi objasnjenje,odnosno lista dio po dio) da bi mi obican elektricar ovo spojio i pretvorio u preamp? Totalni sam laik za struju i spajanje ,nema pojma cemu sta sluzi:ups:
Hvala unaprijed.

1. mo?e?, za?to ne, to se zove rekiranje..... mo?e se rekirati APSOLUTNO SVE (uzme? kanal od bilo kojeg pulta, odre?e? vi?ak, a interesantan dio ugradi? u rack kuči?te, zajedno sa napajanjem, VU metrima ili nekim drugim pokazivačima.... ovisno o aparatu....