Rumski Forum

Rumski Forum (http://www.rumski.com/forum/index.php)
-   Dizajn i konstrukcija studija (http://www.rumski.com/forum/forumdisplay.php?f=93)
-   -   Molim pomoc oko studentske sobe :) (http://www.rumski.com/forum/showthread.php?t=36450)

n00b 12-01-2011 03:12 AM

Molim pomoc oko studentske sobe :)

http://img534.imageshack.us/img534/297/soba1.png

Uploaded with ImageShack.us

Postovani! :)

Molim pomoc oko moje 'sobe'. Soba pod navodnike, jer bi je htio pretvoriti u mali kucni studio za potrebe produciranja elektronske glazbe.

Evo izradio sam tlocrt i nacrt ovog desnog zida gdje se nalaze balkonska vrata i prozor. Prije svega moram vas upozorit da sam laik i
da ne zamjerite ako ima glupih pitanja. Namjera je cuti sto vjerodostojnije mix, jer koliko citam i vidim, akustika prostorije je jako bitna.
Pitanja su sljedeca:

1) Kako bi Vi na mom mjestu napravili razmjestaj unutar prostorije?
2) Da li je u ovako malom prostoru (cca 8 kvadrata) potrebno stavljati bass trapove,difuzore,apsorbere i sl.? Ako da,gdje i kako to uraditi?
3) Soba se nalazi u stanu. Kako izolirati zvuk da ne ubijam susjede, a da ne remeti akustici prostorije?
4) Na podu je parket, negdi na forumu sam procita da na pod dobro sidne tapet?
5) Da li ce smetat ako tapeciram zid do pola visine? To bi tija napravit cisto estetski jer mi je ljuta brija. :D
6) Posto ja i kolega produciramo elektroniku, da li ce biti moguce u tako jednoj uredenoj prostoriji (kako mi vi naravno preporucite) jednog dana u doglednoj buducnosti kupit mic i snimat zvukove koje prozivodim? Tipa pucketanje prstima? Lupanje loncem od lonac i sl? :D

Recite mi ako Vam tribaju jos neki parametri? Monitori su aktivni krk rokit 6.

Evo jos nekoliko tehnickih specifikacija. Desni i donji zid na slici tlocrta su rubni zidovi zgrade. Znaci soba mi je na kutu zgrade! Gornji i lijevi zid na slici tlocrta su pregradni zidovi izmedu ostalih soba u stanu.

Jos jednom, ne zamjerite ako su pitanja glupa, laik sam i tu sam da naucim.