Log in

View Full Version : Studio u potkrovlju

mastique
01-04-2017, 06:41 PM
Pozdrav ljudi, krenuo sam da sredjujem potkrovlje kuce pa sam odlucio da napravim neku koliko toliko ozbiljniju sobu za mix dimenzija 4.2x5.2m . Plafon je 2.7 i pada na 1.4m. Pored nje bih napravio gluvu sobu 2x2, znam da je premala i da nije bas najbolje resenje ali mi je bas potrebna zvucna izolacija da ne bih smetao ukucanima sprat ispod. :) e sad posto sam laik za akustiku zanima me koju izolaciju da stavljam za control room koju za booth, gde da mi bude postavka monitora, bilo koji savet je dobrodosao.. Kontam da je prostor mali i ne bas sjajan ali to mi je to za sada pa gledam da izvucem neki maximum..

http://i.imgur.com/CJza0bY.jpg
http://i.imgur.com/TR14iRi.jpg

bubu
02-04-2017, 11:58 AM
Kao prvo, nabavi si neki omni mikrofon, ako vec nemas (behringer). Olaksat ces si zivot, ako vidis kakve promjene radis. Za mjerenje roomEQ ili neÅ¡to slično.

Napisat ću par smjernica, nadam se da je točno. Neka me netko ispravi (NLP npr) ako je baÅ¡ krivo.

Iako kažu da je bolje da po većoj dužini orijentiraÅ¡ studio, ja bih ovdje po kraćoj zbog ove kosine. Tako ćeÅ¡ očuvati simetriju. Znači monitori bi iÅ¡li na ovaj 5m zid, naravno tamo gdje imaÅ¡ 2.7m visine. Bar si odmah eliminirao flutter echo sa stražnjeg zida, jer ga odbijaÅ¡ ukoso (valjd se neće baÅ¡ tako potrefiti da nastavi kružiti po sobi).

Ja bih postavio stol i zvučnike na taj zid (uz dovoljan razmak od zida nikako nasloniti na zid pogotovo ne ako je bass port na poleđini), mikrofon na poziciju sluÅ¡anja i izmjerio. Tek onda možeÅ¡ vidjeti Å¡to trebaÅ¡ raditi a Å¡to ne. Nabacati superchunkove u kuteve bez razmiÅ¡ljana, polijepiti neke spužve po povrÅ¡inama to možeÅ¡ uvijek al možeÅ¡ samo ukenjat stvar. Jeftinije je kupiti majk (pa prodat) nego trositi na materijale. Ili posudi.