PDA

View Full Version : Peckanje struje na mikrofonu

duyentb
04-01-2016, 08:16 AM
Bok svima! Prije nego postavim pitanje moram reci da sam amater i veliki ljubitelj glazbe, te sviram iz svoga gušta.

Nedavno sam primjetio da dok sviram elektricnu gitaru (bilo koju) i pjevam, na mikrofonu me malo malo pecne strja i to dok prstima drzim zice na gitari, cim maknem prste sa zica nista ne pecka. Nesto sličn kao kada sa jezikom isprobavate da li u bateriji od 9v ima jos struje samo malo slabije 😀.
To me uzasno pocelo zivcirati pa sam poceo istrazivat:
- promjenio drugi mikrofon
- promjenio mikrofonsi kabel
- promjenio ulaz mikrofona na mikseti
- promjenio gitaru
- promjenio gitarsko pojacalo
Gitarsko pojacalo nije spojeno na miksetu nego odvjeno i primjetio sam da bilo ono upaljeno ili ugaseno ista stvar (cijelo vrijeme je ukopcano u uticnicu) ali bez obzira ako diram zice na gitari i dalje struja pecka.

Nakon toga sam probao tako da iskljucim razglasno pojacalo (koje je odvojeno od miksete) i bez obzira sto sam ga iskljucio i dalje ista stvar.

Nakon toga sam probao iskopcavati kablove jedan po jedan iz miksete i konacno primjetio razliku.

Kada sam iskopcao elektricne bubljeve iz miksete prestalo je peckanje.

Otprilike prije mjesec dana sam kupio Roland TD11K i od tada je odprilike pocelo peckanje struje u mikrofonu samo sto nisam odmah mogao to povezat.
Ali sam primjetio nesto neobicno. Bilo da su bubnjevi ukljuceni tj. svirju ili su ugaseni (ali svejedno i dalje ukopcani u strju) to peckanje je i u jednom i u drugom sucaju prisutno. Tek kada iskopcm bubnjeve iz uticnice ili iskpcam iz miksete, tek onda peckanje prestaje.
Promjenio sam i uazna mikseti li nije bilo razlike.
Isto tako sam primjetio da je peckanje struje jace kada pojacam trim ulaz za bubjeve i obrnuto.

Bubnjevi na sebi tj. sami modul ima izlaz odvojeni L(mono) i R i posebno za slusalice stereo izlaz, ali na bilo koji nacin da spojim sa miksetom peckanje je i dalje prisutno.