Log in

View Full Version : Odbijen rad...

Bockie
07-10-2015, 01:46 AM
Dobih dozvolu autora da u edukativne svrhe prikažem ovaj rad...

Meni je drag. Zapravo, pesma mi je dobra i to je to, ostalo slabo kapiram...:)

To je deo "paket aranžmana" više pesama i bendova u jednom privatnom studiju, ali mi je rečeno da sam amater, da ne razumem zvuk gitara i da zvučim kao "Radio Novi Sad"... Sve je njihova oprema, da budem korektan.

Leplše pohvale nisam skoro čuo... a ovo je od prošle godine... Sad sam namerno dodao vinyl...E nek sam!

Ozvučio sam bubanj, snimo ga, vokal takođe...akustare i mislim klavijature...i tako neke sitnice...daire itd...
Ostalo sam dobio kasnije da izmiksam... Drugi ljudi su radili snimanje... Čak sam uspeo da izdejstvujem da se radi na drugom DAW-u a ne na jednom isto poznatom...koji je svojom "logikom" uništio originalne fajlove, te dodao kompesiju, pogrešan auto-tune i ostalo na pojedine kanale...ali tek uz pomoć vajnih stručnjaka...!

No, bend Proleće iz Novog Sada, stvar koja neće nikada biti objavljena (https://dl.dropboxusercontent.com/u/2806767/Katarina%20POST%202015.mp3)...u ovoj formi bar... Meni je eto baš draga, ni zbog čeg posebno, ali mi je dobra pesma eto, pa je ponekad poslušam...kako je lagano i zatim energično otpevana...lep tekst...nekoj Katarini neki lik urlao ime...ne znam...lepa mi je pesma eto...

awacs
07-10-2015, 08:00 PM
Jbmlg, ja ne bih isnsistirao na onakvom default reverbu na dobo?u i verovatno bih ?stanjio? glas, čisto da ga malo pribli?im ostatku benda. Ovako miks jeste malo čudan. Oba?ka ?to je pevaču tonalitet ni?i najmanje za malu tercu :cry: Sve u svemu, rezultat zaista zvuči kao radijska tezga, ali to svakako nije samo do miksa.

Pozdrav,

Vasa

Bockie
07-10-2015, 08:50 PM
Bend je hard-punk-?ta god...Ovo je kao da si Mumina naterao da peva ne?to od Arsena...izlet u baladu...
A ovo drugo...misli se na rad muzičkih studija u tom radiju...a ne program...