View Full Version : Externi D/A converter za Live?
rackko1986
17-10-2014, 06:12 AM
Pozdrav svima...nov sam na forumu i mislim da je ovo pravo mesto da postavim jedno ovakvo pitanje, smatram da ovde ima dovoljno poznavalaca da mi kompetentno odgovore na pitanje...Elem,ja sam relativno laik za ovaj muzicki hardwer, pa cu vam tako i docarati moje pitanje...Ja sviram aranzer, konretko Korg PA3x..Sad i vrapci na grani vec znaju da on - korg ko korg ima relativno los zvuk u live upotrebi, a za to su glavni krivci losi fabricki AD/DA converteri...E sad ljudi u situaciji kao ja,nezadovoljni spravom,uglavnom menjaju brend, uz njega i sound, ali i sam princip rada instrumenta, pa sredjivanje ispocetka, navikavanje i jos mali milion drugih stvari i sl...Ja to ne bih radio, jer sam svim ostalim zadovoljan sem zvukom, daklem gabaritima, editorom,principom rada i sl,da ne gnjavim...Ja bih da nekako uticem na njegov uzak zvuk i relativno ga promenim...Iz razgovora sa nekim ljudima dosao sam na ideju da eto kupim externi D/A converter, s obzirom da klavijaturia ima digitalni(SPIDF) izlaz, i svi efekti i ekvlizajzeri u njoj,ukljucijuci i Maxx waves paket, smesteni su pre izalznog digitalnog signala, sto je naravno odlicno...Daklem,ostaje mi samo nabaviti jedan kvalitetan externi D/A konverter,i bar u teoriji,mojim mukama s aranzerom bi dosao kraj :) ..Pitanje za vas je - da li ce to biti bas tako,da li ce se zvuk sustinski i znacajno promeniti, i koja bi bila konkretna preporuka za externi D/A converter,koji bi se koristio naravno u live uslovima - po svirkama? Bilo polovan ili nov, cene recimo do 400 eura? Ne znam konkretnu oznaku convertera u PA3x-u, raspitacu se pa javljam i to ako uspem, znam samo da se neka bagatela, i kostaju oko 20-25 evrica, pa mozete i zamisliti krajnji zvuk sa takvim converterima....Pa molio bih malo diskusije na ovu temu, da li se isplati dati novce na to, i kao sto vec rekoh konkretna preporuka za converter, ako je vec predlog ok? Zahvaljujem unapred svi