View Full Version : Koja klavijatura, donja granica pristojnog zvuka?
masteras
17-08-2013, 04:12 AM
Treba mi aranzer ili radna stanica koja ce mi sluziti za uzivo nastupe, samo pevac/pevacica i ja. U pitanju je pop, rok, zabavno, exYu, jazz, latino, ne narodnjaci.
Eventualno mozda kasnije i basista, gitarista itd... Ali za sada prvenstveno samo glas i ja.
Znaci treba mi preporuka klavijature koja moze da zameni ceo bend ali da ipak bude neka donja granica pristojnog zvuka, da ne zvuci previse jeftino.
Jedini problem je sto sam pocetnik oko klavijatura i ne razumem se puno jer do sada sam svirao na pravom klaviru - koncertnom.
Koje klavijature koriste nasi muzicari obicno za ovaj tip muzike?
Dakle, klavijatura, aranzer/radna stanica sto jeftinija za pocetak a da je donja granica nekog pristojnog zvuka? Novac oko 40000 dinara... Nova ili polovna
Moritz
17-08-2013, 06:45 AM
Na zalost za pare koje imas ne mozes naci nesto sto tebi treba i sto ce da ti zavrsi posao
1000? je neki minimum da moze da se prica o necem iole ozbiljnijem za posao tog tipa.
Bacices novac a sprava ti nece uraditi posao, jer ako se pojavis sa jeftinim bojama(zvukovima) ocekuj da muzicki dozivljaj nece biti na nivou :)
wladymeer
17-08-2013, 01:22 PM
To dosta zavisi od toga kako planiraš da radiš - da li akustika uz neke perkusije na sekvencama ili "narodnjačkom" metodom.
Pošto pretpostavljam da je ovo drugo - Roland BK-3 (http://www.rolandplanet.rs/index.php?q=product&arti=706791) mu dodje nešto najeftinije što može da se nabavi a da radi "pošteno" - utoliko pre što ima i USB player za mp3/wav fajlove pa ako na netu još pronadješ i neke gotove studijske ili live matrice utoliko bolje. A neće škoditi ni ako snimiš kod kuće preko VSTova to što želiš :)
masteras
17-08-2013, 04:33 PM
Hvala svima na odgovorima.
Moritz koju bi ti predlozio klavijaturu za sve sem narodnjaka?