Log in

View Full Version : Kupovina klavijature, pomoc

mitamacro
20-12-2012, 07:14 PM
Pozdrav svima!

Ceo zivot pricam kako hocu da naucim da sviram klavir i nikako da preduzmem nesto povodom toga. Sada sam definitivno odlucio da naucim i hocu da kupim neku klavijaturu da mi sluzi lepo. Posto sam pocetnik i raspolazem sa 450-500 eura voleo bih da me posavetujete.

Procitao sam dosta stvari pogledao dosta snimaka na youtube, komentara itd...
Shvatio sam sta je aranzer a sta obicna klavijatura.

Meni je zelja da naucim da sviram klavir da ima lep zvuk klavira ne treba mi neki PERFEKTAN zvuk jer se necu baviti profesionalno time nego za svoju dusu i sto se uvek postavlja to pitanje za sta ti treba ? Nije valjda da ako se odlucim za narodnjake ( pretezno ) necu moci da imam solidan zvuk klavira ili preci na neku drugu vrstu muzike .. ?

Veoma bi voleo da imam mogucnost da opicim narodnjake sto se kaze :) jer volim i to ;) npr. da mogu da odnesem negde kada se atmosfera zagreje da opicim koju pesmu.

Korg pa50 sam pogledao on je oko 400 eura ... ali kada sam geldao po forumima i citao komentare, video sam da pisu ljudi ovako " steta sto nemam korg pa 80 " ili tako nesto... pa nije valjda tolika razlika u tome ??? Sta da radim onda ... da skupljam jos 200 eura ili mogu da nadjem nesto za 400 - 500 eura ... Hvalaa ali stvarno se ne razumem ni najmanje ... i na sta da obratim paznju kod polovnih. Mozda moze nesto bolje od pa50 ?

wladymeer
21-12-2012, 12:45 AM
Možeš naći u oglasima jedan polovan Roland GW8E u tom cenovnom rangu trenutno...

mitamacro
21-12-2012, 03:35 PM
Pogledao sam oglas, da li je stvarno bolji od Korg Pa50 ?

wladymeer
21-12-2012, 04:49 PM
Za početak ne može da ima goru dirku nikako, a na duže staze, to itekako znači. A sa druge strane, jednostavno je novija klavijatura. Ima i mp3 player tako da ne zavisiš isključivo od MIDI formata.