PDA

View Full Version : Kakva je Sound Blaster Audigy 2 sb0240 zvucna kartica za recording?

starhunter
09-07-2011, 08:12 PM
Pozdrav,

nedavno sam postovao temu vezanu za kvalitet renderovanog fajla. Dosao sam do konacnog zakljucka da je definitivno u pitanju bio kvalitet zvucne kartice (koja je u mom slucaju bila integrisana).

Pre neki dan sam kupio Sound Blaster Audigy 2, SB0240, pa me interesuje kakva su vasa iskustva sto se tice ove zvucne kartice. U kom smislu su bolje performanse, koliko je velika razlika, drugim recima - koje su beneficije ove zvucne kartice u pogledu audio recordinga?

Relativni sam pocetnik u audio produkciji, tako da bi mi saveti i preporuke dobro dosli, jer ovo smatram izvesnim pomakom u svom bavljenju audio produkcijom. :)

Hvala!

Arthur
10-07-2011, 01:51 AM
Najosnovniji savet koji bi valjalo da usvojiš je da NE KUPUJEŠ NEŠTO pa onda pitaš za mišljenje. To ovde prilično diskvalifikuje ljude i u startu bivaš izbegnut za odgovor.

Što se konkretno te zvučne karte tiče, ne znam odakle ti ideja da je to kartica za audio recording, jer je to obična gejming i multimedia sprava. Na ovom forumu možeš naći puno preporuka za audio opremu i zvučne karte naročito. Moja preporuka je da ideš pravcem novijih m-audio proizvoda, kao odličnog entry-level načina da upoznaš svet audio produkcije.

psionic
10-07-2011, 02:09 AM
Pozdrav,

nedavno sam postovao temu vezanu za kvalitet renderovanog fajla. Dosao sam do konacnog zakljucka da je definitivno u pitanju bio kvalitet zvucne kartice (koja je u mom slucaju bila integrisana)

Ja sam imao upravo tu karticu do nedavno u svojoj gaming konfiguraciji i dobra je... za igrice :banghead:

ODAKLE TI GLUPOST DA RENDEROVANJE FAJLOVA IMA VEZE SA ZVUCNOM KARTICOM ?! (sem ako nisi koristio karticu za usnimavanje, ali onda onako srocena recenica nije mnogo ispravna i navodi na pogresan zakljucak da pricas o tome kako se kvalitet RENDEROVANOG fajla razlikuje od kartice do kartice)