PDA

View Full Version : Renderovani fajl mnogo slabiji nego projektni???

starhunter
21-05-2011, 01:41 AM
Postovani forumasi, strucnjaci, pocetnici i ostali

Relativni sam pocetnik u produkciji zvuka, radim u kucnim uslovima, koristim Acid Pro 7 za mix, Wave lab za mastering.

U svom radu sam naisao na jedan problem- zvuk koji dobijem u projektnom fajlu ima odredjenu snagu, medjutim kada ga renderujem u novi .wav fajl i pustim u plejeru, izgubi snagu i punch, groove koje je imao u projektnoj fazi. E sad, poznato mi je da na kanalima kao ni na masteru ne sme da ima peak-a, to je sve regulisano. Takodje, i koriscenje kompresora (Sony Track Compressor) je svedeno na nivo preseta koji su ponudjeni u programu (obicno koristim od -9db pa na gore). Sve sam pokusavao da ukombinujem bass, bubnjeve, ritam gitaru i lead gitaru i sve lepo izmiksujem, medjutim kao finalni proizvod dobijam .wav koji je slabiji i bez puncha.

Pritom, mozda je bitno, prilikom renderovanja biram opcije 44,100hz i 16bit. Zvucna kartica mi je integrisana, koji maksimum mogu da izvucem iz nje? Zeleo bih takodje da znam da li bi ovaj problem nestao ukoliko bih nabavio bolju zvucnu karticu, kao i koji bi to model bio, u ,,best buy" varijanti za stadijum u kojem se trenutno nalazim?

Verujem da ce odgovori i dalja diskusija ovog topic-a zainteresovati mnoge kolege.
Unapred zahvalan!

Bockie
21-05-2011, 02:14 AM

Relativni sam pocetnik u produkciji zvuka, radim u kucnim uslovima, koristim Acid Pro 7 za mix, Wave lab za mastering.