View Full Version : Od ?pajza do Vocal Booth-a...
Neuron
26-02-2011, 03:18 AM
Dobar dan svima! Ovo mi je prvi put da postavljam nešto u ovom sektoru foruma, znači zamolio bih vas samo ako možete nekako da mi izadjete u susret i da budete kol'ko tol'ko tolerantni jer sam totalni početnik i plašim se!!! :cry: Ovaj, čitao sam ja već neke postavljene threadove i to, ali bih ipak voleo da samostalno postavim par pitanja, ako to ne smeta. Ja obećavam da ću za uzvrat (ukoliko su moje ideje ostvarive) okačiti fotografije svog DIY rada na forum (kao što su neki od vas to uradili) i time pomoći svim onim početnicima koji su se zatekli ovde u potrazi za odgovorima... E sad ovako...
Moja "genijalna" ideja je da od malog kućnog špajza napravim još manji Vocal Booth... Međutim, moj strah se ogleda u tome što ja nisam siguran da li je veličina tog špajza dovoljna za bilo kakvu transformaciju i ima li uopšte smisla tretirati tako malen prostor.
Dimenzije prostora su:
Dužina: 120cm
Širina: 85cm
Visina: 260cm
Sutra ujutru ću da sastavim kompletan crtež pa ga postaviti ovde radi još boljeg uvida u datu situaciju.
Može sad jedno (možda) malo glupavo pitanje? Dakle, taj prostor bi zapravo trebalo da bude Gluva Soba, jel? Ja bih ga prvenstveno koristio za snimanje vokala. To se onda zove Vokal Booth? A pored glasa snimao bih i gitaru ozvučavanjem gitarskog pojačala... Pa da li taj prostor i dalje ima pravo da se zove Vocal Booth a ako ne kako se onda to zove? Samo Gluva Soba, ili?
Eto to bi bilo odprilike to od mene za početak... Joooj, molim vas, nekako, samo da može da se sredi!!! Nemam nikakvih drugih mogućnosti za stvaranje svog studia sem u ovoj skromnoj kućnoj varijanti... Tako je kako je...
Pozdravljam vas sve puno,
Vaš Neuron :wink:
Neuron
26-02-2011, 08:34 PM
Evo ?ematskog prikaza...
Granata
27-02-2011, 02:46 AM
odustani, nema tu mesta ni za izolaciju a kamoli za absorpciju:
1. poenta vocal bootha je da izoluje a shpjz to ne radi bez dodatnog zrtvovanja prostora za "sobu u sobi"