Log in

View Full Version : Poznavanje tehnickog funkcionisanja sprava, da li je potrebno za produkciju?

psionic
19-01-2011, 09:09 PM
E tu je, brale, poceo problem...

Kad sam rekao laik - mislio sam na laika za elektrotehniku. Primetio sam da se ovde cak i potencira da onaj ko radi sa spravama moze da nema pojma o elektronici, cak ne mora ni da ima veze sa elektro strukom. Cak se i u skolama tipa SAE, koliko primecujem, zaobilazi ta elektronika u sirokom luku. A svako ko je bar procitao neko stivo na temu, zna o cemu je rec kada kazem nelinearnost... A onaj ko bi da radi na raznim SSLovima 1176icama i cudima, a nema pojma o elektronici, nije laik - nego egzibicionista :rotfl:

izvinjavam se za offtopik, necu vise.

boggy
19-01-2011, 10:22 PM
......Cak se i u skolama tipa SAE, koliko primecujem, zaobilazi ta elektronika u sirokom luku.

Naravno

A svako ko je bar procitao neko stivo na temu, zna o cemu je rec kada kazem nelinearnost...

Nelinarnost se prilicno lako simulira digitalno,...
Producentu i mixin inzenjeru nije vazno sta znaci tacno pojam nelinearnost i ma koliko se trudio da na OVOM forumu to proglasavas preterano znacajnim ja cu se pobuniti iako razumem odlicno o cemu zelis da pricas...

Producentu i mixing inzenjeru je jako bitno da CUJE (SVOJIM) usima posledice bilo kakvih pojava u hardveru i softveru i da uz pomoc toga, ali i svojim ukusom, senzibilitetom, mastom, muzikalnoscu i ko zna s cim jos... napravi dobru pesmu... poznavanje elektronike, digitalne ili anelogne ali i racunarstva, programiranja, matematike, elektrotehnike.... mu, ama bas nista, nece pomoci na, konkretno, tom putu.

A onaj ko bi da radi na raznim SSLovima 1176icama i cudima, a nema pojma o elektronici, nije laik - nego egzibicionista :rotfl:

preterao si.. ajde da razumem da covek ima svoje misljenje, ali da toliko ignorise ocigledne cinjenice pa izvlaci ovakve karakterizacije, prelazi granice (mog shvatanja) pristojnosti.

pozdrav

bogi

psionic
20-01-2011, 12:01 AM