Log in

View Full Version : multitracker fostex Vf 16

bratislav
21-11-2010, 10:16 PM
Pozdrav svima! Prvo da kazem da sam amater totalni koji nesto cacka u programima poput Vegasa i Sound forga.Snimam akusticnu muziku iskljucivo,na tamburama i gitarama akusticnim.Skoro sam dobio od drugara digital multitracker Fostex vf 16.Da li bi mi neko mogao pomoci savetima nekim...nesto...bilo sta...kako da krenem sa snimanjem...imam user manual na engleskom,naravno...ponesto razumem ali nedovoljno:(...Pozdrav!

Bockie
21-11-2010, 11:20 PM
Uh, preopsino je pitanje i cesto postavljaju ovakva ctrl+A pitanja. Jednom sam uporedio to, kao kad udjes u Banku i kazes "a kako i ja da imam para...?"

A kako snimas te acc instrumente,gitare? DI box...? Mikrofon? Koji? Postavka istog/ih? Na 1-2-3...? Nasnimavanje...?...

Iscitavaj forum,delove o snimanju,produkciji, prouci dobro to upu'stvo da znas uredjaj, eksperimentisi...

bratislav
22-11-2010, 11:12 AM
Uh, preopsino je pitanje i cesto postavljaju ovakva ctrl+A pitanja. Jednom sam uporedio to, kao kad udjes u Banku i kazes "a kako i ja da imam para...?"

A kako snimas te acc instrumente,gitare? DI box...? Mikrofon? Koji? Postavka istog/ih? Na 1-2-3...? Nasnimavanje...?...

Iscitavaj forum,delove o snimanju,produkciji, prouci dobro to upu'stvo da znas uredjaj, eksperimentisi...
Svestan sam da je pitanje preopsirno i znam da ova sprava prevazilazi moje znanje ali eto...makar nesto...neke smernice za pocetak...Imam mikrofon fostex m301,dosad sam ga koristio za snimanje u Vegasu i ok je.Obicno snimim za jednu pesmu 5-7 kanala,za prvi kanal(uglavnom bas)ubacim metronom,a kasnije po basu sviram ostalo.Sve to,nekako, funkcionise,ali ima previse suma,i snimak je slabog kvaliteta http://www.youtube.com/watch?v=yq4mor3hBjc,pa bi zato da probam taj fostex kad mi se vec ukazala prilika

Bockie
22-11-2010, 01:21 PM
Da...