View Full Version : Prelazak na Pro Tools
Wolfy Alister
01-08-2010, 11:56 PM
Ovako, unapred se izvinjavam ako sam promasio sekciju foruma, i upozoravam vas da sam pocetnik u radu i poznavanju Mac/Pro Tools teme.
Studio u kojem radim prelazi na mac/pro tools i ima sledecu ponudu za kupovinu:
Power Mac G4 PCI
Pro Tools HD3 accel
2x Digidesign 192 I/O
Digidesign Midi I/O
Pro Tools HD 7.3.1
Massive Pack 3
Cena svega ovoga je 9000e
Pitanja:
Da li je dobra cena ili je mnogo?
Ono sto me buni je cena samog HD3 koju vidim po netu da je oko 12-13000$.
Da li je moguca nadogradnja na Pro Tools 8?
Ako su potrebne jos neke informacije, pogledacu sutra pa javljam.
Hvala unapred.
DzoniPFC
02-08-2010, 10:05 AM
To je standardna cena.
Pitanje je da li vam treba HD3 tj toliko I/O? Da li radite ITB ili OTB ili Hybrid kombinacija ITB + OTB ? Koju mixetu ili kontroler imate?
Naravno da je moguce preci na Pro Tools 8 HD. Ako kupujete sve novo , onda bi trebali da dobijete PT 8 u paketu. :)
Zasto bi uzimali Power Mac G4 ? To je zastareo komp.
DaBear
02-08-2010, 10:59 AM
To je standardna cena.
Pitanje je da li vam treba HD3 tj toliko I/O? Da li radite ITB ili OTB ili Hybrid kombinacija ITB + OTB ? Koju mixetu ili kontroler imate?
Naravno da je moguce preci na Pro Tools 8 HD. Ako kupujete sve novo , onda bi trebali da dobijete PT 8 u paketu. :)
Zasto bi uzimali Power Mac G4 ? To je zastareo komp.
pa PT HD ne radi na G4 !!!?? Uopste....mora da je greska.
obratiti paznju koje su kartice PCI / PCIe / PCIx itd...u zavisnosti od toga videti koji kompjuter (ako vec ne dolazi sve pre-instalirano)
a interface vam svakako treba - jer bez njega nece da radi...
Wolfy Alister
02-08-2010, 01:44 PM
Radimo hibridno, na Amek Mozart 40 kanala sa 8 stereo Neve kanala.
Definitivno je G4 i PT 7.3.1 HD
Mac je:
Power Mac G4
CPU: Power PC G4 (3.3), 2 Cores, 1,25 GHz, L3 Cache 2 MB, 1GB memorije. PCI kartice
Sve je preinstalirano, a dobili smo i svu pratecu dokumentaciju, takodje, sve je polovno.