Log in

View Full Version : Bubanj

grada27
11-04-2010, 08:17 PM
Nisam bubnjar i totalni sam laik za bubnjeve,pretpostavljam da ovde ima vrsnih poznavalaca.Zanima me koji je bubanj dobar, moze i polovan u rangu cene od 1500-1700evra.Koristio bih ga za snimanje i iznajmljivanje za probe bendova.
Najvise za neki pop i rok unapred hvala ako bude predloga!

Da dodam moze u obzir i samo drvo bez hardvera.

Veliki pozz!
<input id="gwProxy" type="hidden"><!--Session data--><input onclick="jsCall();" id="jsProxy" type="hidden">

alfom
11-04-2010, 08:25 PM
Koristio bih ga za snimanje i iznajmljivanje za probe bendova.
:confused:

grada27
11-04-2010, 10:00 PM
sto :confused:,imam neki bubanj za probe klinaca,mislio sam na ozbiljnije bendove koji ipak traze iole kvalitetniji instrument.Mislis ako se puno svira na njemu nece biti pogodan za snimanje?Moze nesto da se pokvari ili na sta konkretno mislis,nisam bas puno upucen u tu problematiku zato i pitam.Znam i ja da bi bilo najbolje imati jedno 5 soma samo za bubanj i koristiti ga iskljucivo za snimanje, da sam u toj situaciji ne bih ni trazio savet.

pozz!
<input id="gwProxy" type="hidden"><!--Session data--><input onclick="jsCall();" id="jsProxy" type="hidden">

Arthur
11-04-2010, 10:08 PM
možeš uzeti neki finiji komad yamaha stage customa ili Sonor Force 3001 serije, oni su u tom cenovnom rangu mislim, a jako lepo umeju da zazvuče i na snimku ako im neko namesti prave kože, naštimuje ih i svira kako valja. Čak je prednost uzeti polovan, ako mu je hardware u dobrom stanju, jer drvo starenjem dobija na zvuku

alfom
11-04-2010, 10:12 PM
i koristiti ga iskljucivo za snimanje,
E to :)

TheBraco
09-06-2010, 09:25 PM
Definitivno Yamaha Stage Custom. Za neku midium klasu najbolji omjer ulo?eno - dobiveno.

allegrosteva
09-06-2010, 10:53 PM
Javi mi se na pm ima moj drugar na prodaju troyana (za mene bolji od svega gore navedenog) za mnogo manje para

dvuckovic
10-06-2010, 12:12 AM