View Full Version : Pomoc bi mi dobro dosla
Slavko
26-02-2009, 12:59 PM
Mrznja ne prestaje...Ne svidja mi se ovo sto sam snimio (glas):mad:4778 Sugestije? p.s. totalni sam amater i ovo sam napravio citajuci savete sa ovog foruma:( pozz
alavuk
26-02-2009, 01:19 PM
:rotfl::rotfl::rotfl::rotfl:
ne smejem se tvom radu vec upotrebljivoj cinjenici takozvanih saveta ovog foruma , upotrebi ushi kakav god mikrofon da imas , mani se prica ...
awacs
26-02-2009, 01:24 PM
Mrznja ne prestaje...Ne svidja mi se ovo sto sam snimio (glas):mad:4778 Sugestije? p.s. totalni sam amater i ovo sam napravio citajuci savete sa ovog foruma:( pozz
A koji ti je to mikrofon? A i Alavuk pravo zbori - valjda i sam imaš uši pa čuješ da sibilanti ubijaju (za početak). Pa reši to nekako. Jal' pozicija mikrofona, jal' de-esser, jal' poseta zubaru...
Pozdrav
Slavko
26-02-2009, 02:22 PM
Akg perception 220 , de-esser nisam jos ni korisio ovde
awacs
26-02-2009, 02:55 PM
de-esser nisam jos ni korisio ovde
Iskoristi ga.
alfom
26-02-2009, 03:19 PM
Poslu?aj alavuka i awacsa.
Mo?da nisi lo?e usnimio vokal, ali ti reverb sav pliva u hiper visokim.
awacs
26-02-2009, 03:25 PM
Mo?da nisi lo?e usnimio vokal, ali ti reverb sav pliva u hiper visokim.
I to. Plus mi se stalno čini da čujem nekakav chorus (modulaciju) na tom reverbu, al' to je mo?da i do MP3 formata...
alfom
26-02-2009, 03:31 PM
Ma vjerovatno je nečim 'čistio' vox track.
@ Slavko, daj postavi samo vox track ; potpuno sirov, kako si snimio, pa da ku?nemo ?ta je do mica a ?ta resto.
Isto tako samo tu tvoju pratnju bez vokala, pa pazi na PM.
Slavko
26-02-2009, 05:38 PM
Ovo je sirov snimak bez ikakvih pluginova i shita4779 pri usnimavanju eq i comp sam podesio po savetu tiki boylera a autotune je bio na defaultu.Naravno kod mene je 10x bolji kvalitet od ovog mp3-a ovde.Od sirovog moze da boli stomak :D
alfom
26-02-2009, 05:44 PM
Ne treba dalje tragati ; usnimak ti je sav ?u?kav k'o aspirin C prvih 5 sekundi u vodi :).