PDA

View Full Version : Pomozite da satavim preamp!

drzox
28-01-2009, 08:12 AM
Narucio bih jedan DIY preamp sa ove stranice pa me interesuje nekoliko stvari:
1.Da li ja mogu ,posto imam priliku, izvuci iz Orginalne NEVE mixete samo jedan modul i onda mu napraviti napajanje sa ove stranice ili bilo kako drugacije?
2.Da li je ovaj preamp clone od NEVA?
http://www.fivefish.net/diy/

3.Sta sve trebam da narucim sa ove stranice(treba mi objasnjenje,odnosno lista dio po dio) da bi mi obican elektricar ovo spojio i pretvorio u preamp? Totalni sam laik za struju i spajanje ,nema pojma cemu sta sluzi:ups:
Hvala unaprijed.

didovzub
28-01-2009, 02:10 PM
mislim da je tu elektroivo najkompetentniji ;)

ELEKTROIVO
28-01-2009, 10:13 PM
Narucio bih jedan DIY preamp sa ove stranice pa me interesuje nekoliko stvari:
1.Da li ja mogu ,posto imam priliku, izvuci iz Orginalne NEVE mixete samo jedan modul i onda mu napraviti napajanje sa ove stranice ili bilo kako drugacije?
2.Da li je ovaj preamp clone od NEVA?
http://www.fivefish.net/diy/

3.Sta sve trebam da narucim sa ove stranice(treba mi objasnjenje,odnosno lista dio po dio) da bi mi obican elektricar ovo spojio i pretvorio u preamp? Totalni sam laik za struju i spajanje ,nema pojma cemu sta sluzi:ups:
Hvala unaprijed.

1. mo?e?, za?to ne, to se zove rekiranje..... mo?e se rekirati APSOLUTNO SVE (uzme? kanal od bilo kojeg pulta, odre?e? vi?ak, a interesantan dio ugradi? u rack kuči?te, zajedno sa napajanjem, VU metrima ili nekim drugim pokazivačima.... ovisno o aparatu....

samo kod izrade napajanja treba biti oprezan i malo se raspitati ako "nisi doma" u vezi toga.... napajanje je jako bitna stavka, na?alost, u pravilu jako podcjenjena i napravljena da se na tome za?para....

2.
nemam pojma, bude ti na to pitanje odgovorio neko od malo iskusnijih gearslutova :-)))

3.