PDA

View Full Version : koristi li tko ovo za apsorbere?

Maiv
31-10-2008, 08:50 AM
http://www.knaufinsulation.hr/hr/products/tervol-ap

Moze li mi netko preporuciti neku alternativu koje se lako da nabaviti u Zagrebu?

NLP
31-10-2008, 09:43 AM
Da, ja.
Ali ne ka?irane sa tim crnim voalom, jer je katastrofa. Voal je "presvuka"/ tanak sloj staklenog tkanja koji se raspada i otpada kada ga malo podrgne?.

Zato bolje bez tog voala! Pa i dra?i je tervol sa voalom.

Kako misli?: "Moze li mi netko preporuciti neku alternativu koje se lako da nabaviti u Zagrebu?"

Neče? kamenu vunu ili ne voze u Zagreb?!

Maiv
31-10-2008, 10:06 AM
Ma ja sam totalni pocetnik u vezi akustike, procitao sam dost postova i uglavnom se spominje azmafon kojeg nisam uspio naci u zg.

Ja bi uzeo kamenu vunu sam sto nisam siguran koju jer nisam jos pohvatao detalje u vezi sa specifikacijama materijala:ups: (gustoća...?!)

Pomislio sam na ovu zato jer pise da se koristi za akusticke svrhe.

NLP
31-10-2008, 11:16 AM
Gustoča: 50, 80, 120kg/m3 i slično je dobar izbor.
80 je itekako dobar izbor jer ga standardno proizvode pa i tome neka normalna cena (više gustoče su samo po narudžbi), ja upotrebljavam "custom" 130kg/m3 i tog 80kilogramskog.

Za dobru apsorbciju su priporučljivi materiali:

- staklena vuna (klasika, nije previše priljubljena jer svrbi kad radiš sa njom, a neki doživljaju i astmatičke napade, istini na ljubo ljudi i mnogoputa pretiruju jer ako bi znali da su staklenom vunom okruženi u svakodnevnom životu, u stanu, na ulici ipd... pričica za sebe. btw ja sam astmatik i nikome ništa:));

- kamena vuna (malko svrbi ako si doista osjetljiv, zdravstveno je inače sasvim u redu, vuna je napravljena kako što možeš razbrati iz poimenovanja iz kamena, ponajviše dolomit i slično i nije radioaktivna i ne znam šta još ljudi znaju naplesti...)

(u zadnje vrijeme se upotrebljava i poliesterska vuna!!! npr. caruso iso bond... Cijena nije niska i težko ju je dobiti na teritoriju ex-Yu.