View Full Version : Mixeri: Soundcraft EFX8 ili Behringer Xenyx 1622fx
frcko
11-08-2008, 01:24 PM
Pozdrav,
Zanima me misljenje strucnjaka. Treba mi solidan mixer prevashodno za zivu svirku (aranzer, sint i vokal). Dvoumim se izmedju Behringer Xenyxa 1622FX koji ima in-house efekte i Soundcrafta EFX8 koji ima ugradjen Lexicon. Soundcraft kosta nekih 230 $ vise pa me zanima dal zaista toliko i vrijedi ?
Ako neko ima iskustva sa ovim mixerima molim za odgovor.
Sasha Fishter
11-08-2008, 01:31 PM
:) nemoj se dvoumiti s behringerom...procitaj malo po forumu kaj ljudi misle o behringeru
alavuk
11-08-2008, 02:15 PM
naravno bez pogovora / razmisljanja soundcraft !
Za zivu svirku NI JEDAN OD TA DVA ,probaj Dynacord Powermate 1000
frcko
12-08-2008, 06:48 AM
Hvala ti Ero al ja sam vise amater a ne toliki profesionalac za mixetu od 3000 $ :) ... vjerujem da je odlicna i sve doduse ja vec imam aktivne kutije pa mi ne treba powered mixer.
Uzeo sam od dilera oba navedena mixera da probam i zvuci zacudjujice al Behringer me odusevio. Preset efekti za delay su odlicni plus ima dodatni surround efektat koji za mene licno zvuci odlicno. Soundcraft je fizicki kvalitetnije uradjena masina nema price i ima odlicne Lexicon efekte al iz nekog razloga cim pojacam malo Fader za efekte dobijam dosta shuma na aktivnim kutijama, sve u svemu za 60 % cijene Soundcrafta dobio sam solidnu mixetu za moje potrebe sa ukljucenom dodatnom garancijom za svaki slucaj :)
master29
16-08-2008, 06:46 AM
Pozdrav,
Zanima me misljenje strucnjaka. Treba mi solidan mixer prevashodno za zivu svirku (aranzer, sint i vokal). Dvoumim se izmedju Behringer Xenyxa 1622FX koji ima in-house efekte i Soundcrafta EFX8 koji ima ugradjen Lexicon. Soundcraft kosta nekih 230 $ vise pa me zanima dal zaista toliko i vrijedi ?
Ako neko ima iskustva sa ovim mixerima molim za odgovor.