View Full Version : akustika garosnjere/polozaj monitora
Monroe/Rampart
01-06-2008, 07:51 PM
dakle, problem akustike u mojoj sobi...
preselio sam se iz ogromne podstanarske sobe u kojoj sam ranije bio u minijaturnu garsonjeru...sad, lako sto je malena, vec sto je puna "neobicnosti", a posto sam student koji sve pare daje na re?ije i opremu, ona je najbolji ibor jer je (a) jeftina i (b) van centra tako da na miru mogu radit glazbu...posto ostajem jos jedno 2 i pol godine tu radi faxa, moram je malo i sredit cisto da se radi normalno
za pocetak, skica sobe
http://i27.tinypic.com/4jm83r.jpg
slika u punoj velicini: http://i27.tinypic.com/4jm83r.jpg
sad, problem je uopce kako postavit stol i monitore jer uz sva osnovna pravila postavljanja - soba je zbilja cudna
uzimajuci u obzir "pravilo" da se stol i monitori stave na 38% sobe, od zida i to prema najkracem zidu, razmisljao sam staviti ih na poziciju X okrenute ka sanku i to mi se cini kao neko najidealnije rjesenje iako ne bih imao kontinuiran zid iza ledja (zbog vrata)...tada bi krevet isao na poziciju X1...a rezervna pozicija je X2, pogled ka zidu, ledjima ka sanku
problem je i akusticka "izolacija"...nece to biti bog zna kakva izolacija, ali zahvaljujuci prijatelju stolaru i jedno 100e, biti ce vjerojatno 2 DIY bass trapa i 2 ili 3 apsorbera...sad, problem je i njihovo pozicioniranje posto je soba, kao sto se vidi sa slike, jako nekonvencionalna...moja jedina ideja je bila da, ukoliko stavim stol i monitore u poziciju X, jedan panel ode skroz na zid iza ledja i po jedan na lijevi i desni zid...za bass trapove zbilja neznam
eto, svakako bih cijenio bilo kakav savijet i uputu, smjernicu...ne trazim dizajn akustike cijele sobe niti mi pada na pamet trazit nesta takvo, sto zbog financija, sto zbog respekta prema ljudima na forumu...
edit: e da, monitori koji ce se koristit ce bit adam a7 ili dynaudio bm5a
unaprijed hvala
Pa imaš interesantan prostor:da:
Preskej sobe je orientarisan na "od WCjea - 2.3m do vrata - 2.6m"?