PDA

View Full Version : Koja budzet gitara moze da zvuci ovako?

goranvu
25-10-2007, 11:36 AM
http://www.youtube.com/watch?v=P4IVuZtL9VE (premotajte prvi minut)

U stvari, jos vi?e bih voleo sličan zvuk koji Bregovic ima na "Lo?e vino", "Po?urite konji moji", "Hop-cup" itd.
U čemu je glavna poenta? Magneti, pojačalo (marshal?), ?ice? Mo?e li neki Epiphone Les Paul da zvuči slično, ali stvarno slično? Ja u ?ivotu nisam čuo dopadljiviji zvuk električne gitare od tog Bregovićevog, a ne čujem da to iko koristi. Ja sam neka vrsta početnika u svirci i rekao bih da je to bluzerski zvuk, ali nikada nisam cuo da ičija gitara tako lepo zvuci, a cuo sam dosta bluza. Jel to ja imam izopačen ukus ili sta?
Dakle je li glavna poenta u magnetima i pojačalu, i da li bi onda vredelo nabaviti neki magnet koji tako zvuci i nabudziti ga na kopiju stratocastera?

Rocket Roll
25-10-2007, 01:18 PM
Ne znam za Bregovića, ali čovek sa tog klipa koristi DigiTech 2120 vezanog na Mesa Boogie predpojačalo, kao što se vidi ovde: http://www.youtube.com/watch?v=izt4swSVP3Y.

Poslednji put kada je Gilmur svirao "WYWH" uživo, koristio je Demeter Compulator i BK Butler Tube Driver, plus malo delayja. Na "WYWH" je to, naravno, svirao kroz Dallas Arbiter Fuzz Face i MXR Phase 90 (plus Yamahina verzija Leslieja, plus delay). Bilo koje "čisto" pojačalo može da posluži, što se pojačala tiče.

Bolje kaži šta ti imaš od efekata/ gitara/ softvera, pa da pođemo odatle, pošto gitara/ magneti/ žice definitivno nisu deo tog zvuka.

goranvu
25-10-2007, 03:11 PM