Log in

View Full Version : Gudači (strings)

Arthur
25-12-2006, 03:05 PM
Eto ?elim preporuku za neku ozbiljniju banku za gudače generalno, mada bi i ostatak simfonije dobrodo?ao.. za sada sam koristio samo najobičniji edirol orkestral, tako da sam totalni laik za novije akcije. Znam da većina najvi?e ceni Viennu i East-west, al sam čuo da ih bez raid veze hard diskova ne vredi ni poku?avati koristiti.. kako te banke inače funckiončiu? preko Gigasemplera sve ili ima klasičnih vsti-a...po?to nemam iskustva sa gigastudiom.. Osnovna namena mi je popunjavanje aran?mana gitarske produkcije, ali da zvuči oozbiljno, mada neretko radim i neke TV reklame, pa mi jako treba zamena edirolu... IMam kompjuter vi?ka koji vezujem LANom pa bih njemu dodelio tu ulogu.. ne znam da li je dovoljna ma?ina sa IDE hardom i 1Gb RAM-a (2.5ghz CPU)...

Rhino
25-12-2006, 03:23 PM
Probaj ih na tom PC-u, ja imam slican i rade mi potpuno ok.....

Oggy
25-12-2006, 05:13 PM
To kako ce neki gudaci leci u matricu ne zavisi samo od samog kvaliteta sempla. Nekada mnogo jeftinije varijante prodju mnogo bolje jer je ne bore svojom komplexnoscu sa ostatkom muzike.
Kvalitet sempla je bitan onog momenta kada ih ostavljas same ili radis muziku u orkestarskom maniru, pa je sama boja bitna.
Ja East west nisam ni jednom uspeo uspesno da upotrebim jer mi snimak ucine potpuno mono nekompatibilnim i nestanu u guscem aranzmanu.
Ko kaze da Viena moze samo sa raid-om?
Jedino sto za Giga studio moras da imas GSIF kompatibilnu kartu. Ja recimo nemam, pa zato vucem Vienu u Kontaktu.

Max
25-12-2006, 05:22 PM
To kako ce neki gudaci leci u matricu ne zavisi samo od samog kvaliteta sempla. Nekada mnogo jeftinije varijante prodju mnogo bolje jer je ne bore svojom komplexnoscu sa ostatkom muzike......

Samo cu da dodam .... zavisi i od aranzmana ......