Log in

View Full Version : Sviranje Gitare na komp-u

Reaper_NS
01-11-2006, 11:53 PM
Plz da li iko zna koji program mogu da koristim za sviranje gitare na komp-u sa efektima u real time modu. Nadam se da razumete. Trazim neki preamp ili virtualni procesor za gitaru ako ga tako mogu nazvati.

Unapred zahvalan :)

P.S. Nadam se da nisam promasio podforum :)

Reaper_NS
01-11-2006, 11:59 PM
Nisam bio precizan :)

Imam gitaru koju kopcam u line in na zvucnoj Creative Audigy. Ona isto ima neke efekte ali su malo moram priznati dosadili i nisu modularni.... Nadam se da sam malkice priblizio svoj problem. :)

ProkDu
02-11-2006, 12:25 AM
search: gitara simulacije
...
i već si dobio pola odgovora
...

Reaper_NS
02-11-2006, 12:34 AM
Zahvaljujem... novi sam na forumu i pola naziva tema mi nista ne znaci jer sam pocetnik .. :(

Moram malkice vise da koristim search mod :D

Hvala josh jednom i obecavam da necu vise spamovati bezveze

ProkDu
02-11-2006, 12:42 AM
Dobro, samo se pazi, jer ti je ovo poslednje upozorenje pred isključenje.

LAMPASH
02-11-2006, 01:55 AM
Nisam bio precizan :)

Imam gitaru koju kopcam u line in na zvucnoj Creative Audigy. Ona isto ima neke efekte ali su malo moram priznati dosadili i nisu modularni.... Nadam se da sam malkice priblizio svoj problem. :)
Prijatelju,ne moze gitara direktno u line in(search impedanse:)) nego ti treba
neki preamp i (ili) DI-BOX da bi to radilo,pa valjda chujesh kada dirash potenciometar na
gitari da "neshto" krchi.
Pozdrav!

Reaper_NS
02-11-2006, 02:50 AM
Ja gitaru sviram "na suvo" direkt se prikljucim na creative audigy u line in.
Nije problem u povezivanju. Jer mogu da sviram gitaru tj cujem je na zvucnicima uz creative eax taskbar. Naravno da bi reshio problem kad bih kupio "eksterni" preamp ali nisam pri parama trenutno. Meni samo treba mali programcic koji dodaje efekte tipa flanger,distorsion itd. Efekte neke podrzava creative ali nisu modularni.

Thx na odgovoru :)

Rocket Roll
02-11-2006, 08:55 PM