PDA

View Full Version : oprema za totalnog pocetnika

stefdza90
07-09-2006, 12:23 PM
evo ja poceo polako da se interesujem za muziku uopste. posto sam ogranicen sa novcem (do 1500e) raspitivao sam se tako na forumima sta bi bilo dobro kupiti za taj novac ukljucujuci to da sam totalni pocetnik.

m-audio fact pro
alesis m1
rode nt2a
audio technica athm40fs
korg triton (ili korg microcontrol)
yamaha mg10/2

bilo bi lepo ako bi neko mogao da napravi neku korekciju,tj. da mi preporuci nesto drugo ako ima potrebe naravno. ovo sve ukupno ne bi trebalo da prelazi 1500e i rekli su mi da je ovo solidna oprema za pocetnika...

hvala puno :)

dr.Ru
07-09-2006, 12:42 PM
razlicita muzika - razlicita oprema.
Moras nam reci za pocetak:
1. koja vrsta muzike
2. digitalni rad ili bi snimao i analogne izvore (mikrofon)...?
3. Da li ti je bitan broj analognih kanala? (planiras da snimas vokal i gitaru ISTOVREMENO, ili ne?)
4. posebna soba ili dnevna?

Odgovori, kako bi ljudi mogli da pomognu.

Poz i dobrodosao na Forum!

stefdza90
07-09-2006, 02:19 PM
bolje vas nasao :)

1. sto se tice vrste muzike,hip hop,r'n'b',pop....nista van toga
2. digitalni rad ili bi snimao i analogne izvore (mikrofon)...---- i analogne izvore naravno :)
3. planiram da snimam vokal i gitaru istovremeno,ali ne vise od toga,znaci nemam nameru da smestam ceo bend pa da svi snimamo,nego jedan do dva instrumenta + vokal istovremeno.
4.posebna soba (nista nije izolovano,to tek nameravam da uradim kada skupim neke ideje i fore sa onog dela foruma o izolovanju prostorije)

perun
07-09-2006, 07:11 PM
Posto vecinu stvari mozes da radis na samom DAW-u, racunajuci i mixdown, toplo bih ti preporucio da vecinu para spucas na monitoring! Naravno, solidnu kartu/platformu iz koje ce "izlaziti" veran zvuk... Mada, za te novce ces tesko nesto ozbiljno pazariti.