Log in

View Full Version : moj "rad"

Tomislav
30-08-2006, 04:49 PM
Već sam rekao da sam totalni početnik, pa nemojte biti prestrogi :)

http://rapidshare.de/files/31329663/majne-song.mp3.html

Tomislav
30-08-2006, 09:52 PM
Ajde ljudi... vidim da ima 6 downloada. Strašno me zanima što imate za reći. Recite da je bezveze barem, ne očekujem ja puno... To je bazirano dosta na randomize-ingu pa me pno i ne muči to što je loše. Zanima me u kojem pravcu treba ići na početku :)

Hvala unaprijed!

Sandzama
31-08-2006, 08:29 AM
Evo ja cu prvi :)

Nije moja muzika, ali ok to svira;)

Gitara mi je previse metalna, zvuci kao da je nizak samplerate -LQ... probao bi to da nasminkam... da malo toplije zvuci...inace..(meni) zvuci ok.

poz. keep it up :)

PS. Jos da ima neki lepi zenski vokal...

Danche
31-08-2006, 10:52 AM
Hm nikada nisam bio u ovom fazonu ali nije lose ....:):)

Dobro zvuce te gitare ...jesu to real gitare ili si to radi preko nekog programa... da mogao bi i neke vokale da ubacis lepo bi zvucalo...
Melodja nije losa.... samo tako nastavi

Pozz

Tomislav
31-08-2006, 11:35 AM
To nisu prave gitare (Virtual Guitarist). E sto se tice vokala sad idem zvati jednu prijateljicu hehehe....Jesam ja rekao da imam 15 godina? :D Malo se cudno osjecam kad razgovaram s nekim starijim o necemu o cemu jos ucim + ti stariji su ljudi kojima se divim :)

- pozdrav

Sandzama
31-08-2006, 12:45 PM
Ne veruj u Idole :)

drugi savet;)

MD
31-08-2006, 04:04 PM
Fora je ovo Slavonac. :)

sasaristic
31-08-2006, 05:37 PM
Već sam rekao da sam totalni početnik, pa nemojte biti prestrogi :)

http://rapidshare.de/files/31329663/majne-song.mp3.html