PDA

View Full Version : pojacala

Arthur
14-04-2006, 02:47 AM
Poprilicno sam laik u ovoj tematici, pa bi zamolio nekog da mi objasni koje klase pojacala postoje i u cemu je razlika? Mislim na oznake A,B ili C.. ja trenutno rabim neko koje je klase AA i nemam pojma o cemu se radi...
fala:rolleyes: ;)

boggy
14-04-2006, 04:20 AM
Poprilicno sam laik u ovoj tematici, pa bi zamolio nekog da mi objasni koje klase pojacala postoje i u cemu je razlika? Mislim na oznake A,B ili C.. ja trenutno rabim neko koje je klase AA i nemam pojma o cemu se radi...
fala:rolleyes: ;)

Mogu da pokusam, ali se bojim da ce biti preopsirno za forum, idealno bi bilo da se i nesto nacrta, ali cemo to da izbegnemo za sad... trazi puno vremena.

Za pocetak, Technics-ova (mislim da je Technics to "izmislio") Class AA je neka njihova modifikacija neke postojece standardne klase (zasigurno AB), mislim da su je dosta lepo opisali u vreme kada sam drzao prospekt od tih pojacala u rukama (davno bese). S obzirom na moju krstenicu, a i Technicsovu, to sam, izgleda, zaboravio... a on nije mnogo glagoljiv, kako vidim...

Definitivno ne ocekuj Bog zna sta, jer je AA Class ipak vise marketinski slogan nego neka nova klasa... mada su nesto malo i modifikovali, samo se ne secam sta.... nebitno.

Ima toga dosta i danas, recimo Rotel brblja o Balanced Drive, ili kako ga vec zovu... sto nije nista drugo do bridged mode ali kao osnovna i neizmenjiva konfiguracija... cak i spominju da je tu bitan i balanced input... jel'? da nisu i to mozda "izmislili" specijalno za obozavatelje... no da opet ne pocnem da pricam ruzne stvari o marketingu... mozda se to nekima ovdi ne svidja, bolje je da se vratim na temu.

Inace u tehnici elektronickog pojacavanja signala postoje klase A, AB, B, C i D (dodavali su jos nesto kasnije, ali su ove grupe dovoljne za razumevanje poente).