Log in

View Full Version : Moji prvi radovi

artintact
12-02-2006, 03:43 PM
Pozdrav svima.

Ovo mi je prvo javljanje u ovom odeljku, ujedno i prvi 'nazovimo' radovi. U pitanju je muzika koju sam ja radio, bolje reci nabadao na obicnoj tastaturi. Nije koriscen nijedan eksterni instrument ili midi klavijatura. Svirano je u Unity Ds1, kropovano i malo peglano u Sound Forge-u, a montirano u Acid-u. Nisam bas neki svirac i imam elementarno znanje sviranja nekoliko instrumenata... Uskoro planiram kupovinu kvalitetnije zvucne karte (sada imam neku integrisanu), midi klavijature i intezivnije posvecivanje nekom ozbiljnijem softwaru poput recimo Reason ili Cubase.

(Classic (http://users.volja.net/audiofil48/artintact/Classic.mp3)) 1,8mb (Shpizza (http://users.volja.net/audiofil48/artintact/Shpizza.mp3)) 2,2mb

Posto sam totalni pocetnik u ovome, poterbni su mi saveti oko tehnickih stvari, rekordinga, renderinga, sta sve utice na zvuk... te vas molim da prokomentaristete ove prve radove i date mi savete savete za dalji rad.

ps. vezano za zvucnu kartu cu postaviti zasebno pitanje

Vedran
14-02-2006, 03:06 PM
Pozdrav...

Mmoram reci da nije lose... :)

Samo tako nastavi :)

ANITA
14-02-2006, 09:36 PM
Gotovo da mogu reci isto kao sto sam i Xproducer-u..... sto se sounda (a i potencijala) tice

CLASSIC - Za ovakvu glazbu (klasicnu) je nezahvalno raditi i sa vrhunskim samplovima, a kamoli bez takvih. Ako se "bacas" u to podrucje, moras se dobro informirati koje ces si samplove nabaviti. Takoder, raditi sa klasicnom glazbom iziskuje nesto vise knjiga na nocnom ormaricu. :)

SPIZZA - Ideja je cist ok! :) Vrijedi sve gore receno i za ovo. Takoder, mozda bi oni neki disonantni tonovi (0:51 pocinju) na klaviru trebali zvucati "jazzerski", ali onda ih treba malo drugacije izvesti. Ovoj stvari je definitivno potencijalna marketabilnost na visem nivou od prve, ali naravno nakon sto sredis sound i produkciju.

artintact
21-02-2006, 03:48 PM
Hvala na savetima.