PDA

View Full Version : A KAKVA JE OVO KLAVIJATURA?

walsh
22-04-2005, 01:55 AM
Opet ja - samo cimam i nabavljam neki novi hardware. pozajmio sam (ako mi se dopadne kupicu) M-Audio Ozone klavijaturu.

ako vas ne mrzi pogledajte link - http://www.m-audio.com/products/en_us/MAudioOzone-main.html

Zanima me da li neko ima iskustva sa ovom klavijaturom. Dopada mi se jer ide samo u USB i shljaka brzo i lepo cak i sa integrisanom zvucnom kartom. Kada krnem neke od boljih VST-i instrumenata kroz nju, bogme dobijem OPAK zvuk, ali ja sam laik pa ako znate nesto recite da ne bacim pare ako ne valja.

Usput sam skapirao da mogu da je koristim kao neku shatro mixetu (mozda lupam gluposti), jer mogu da idu mikrofoni i gitare u nju, valjda i josh klavijatura i nemam pojma cega sve ne.

hvala unapred

clusterchord
22-04-2005, 02:55 AM
od tih kontrolera mi nainteresatnije izgledaju Remote od Novation-a, ili X-Station - ako zelis i mali VA synth i audio i/o na njemu, s usb-om. I imaju fantasticnu tipku - istu kakvu je nekad imala SuoperNova , i imaju Virus KB/KC

takodjer novi Photon 49 od Alesisa izgleda jako dobro. izaci ce u proljece. ali neznam dali ce imati opcoiju za sound card kao sto ima njegov mali brat Photon X25.

cekiraj malo po njihovim sajtovima. vani dosta ljudi na forumima kojima obitavam , masovno kupuje te X-Statione..

Starter*
22-04-2005, 05:35 AM
Cluster kad smo vec kod Alesisa, sta bi sa Fusion-om... zna li se kad tacno izlazi... idem stalno na sajt ali nema demoa samo onaj video...

clusterchord
22-04-2005, 07:42 PM
Cluster kad smo vec kod Alesisa, sta bi sa Fusion-om... zna li se kad tacno izlazi... idem stalno na sajt ali nema demoa samo onaj video...
A nece to tako brzo, ALESIS ti je poznat po tome da kad nesto najavi , onda se ceka.. i ceka.. i ceka. Tako je bilo i sa ION-om , a poslije i sa MICRON-om. Mozda u jesen..