Log in

View Full Version : cipelin prvenac na Rumskom

cipela
02-01-2005, 02:51 PM
Izgleda da sam bio promasio mjesto gdje sam trebao napisati ovaj tekst. Ali nema veze! Daklem :

Jo? jedared ?elim vam svima sve najbolje u 2005.
Ovo ?to sam poslao je probni snimak jer sam skoro kupio ne?to nove opreme i novih softvera. Po?to sam ga kompresirao u mp3 sa 11:1 od zvuka ni?ta ; pojavio se neki reverb u prvom planu, te neke visoke frekvencije kao da neko pili po klavirskoj ?ici. Ali valjda je ne?to ostalo za va?e osjetljive u?i.
Ja sam snimatelj - amater, i u prvom redu pi?em pjesme, komponujem i radim aran?mane.
Ova pjesma se zove "He loves me!" i napisao ju je neki Peterson (Amer).
Ovo je ina?e vokalna kompozicija, a ja sam je aran?irao kao instrumentalnu, izvr?io odabir instrumenata, dao joj sound u mojoj verziji.
Odabrao sam je zato ?to je makar na oko jednostavna za uradit i snimio sam je na samo 11 trakova.
napomena : kod mene ne mo?ete ?uti nekakvu caku ili novinu u tehnici snimanja. ?ak mo?e biti i 'odbjeglih' ?injela, timpana, basovih nota, mo?da i poneki peak.
Zato molim sve vas da mi uka?ete na proma?aje i ukoliko ste voljni otkriti ?ta od va?eg bogatog znanja koje ja nemam, da mi udijelite koji dobar savjet i recept za odabir instrumenata, instrumentalizaciju, miksanje, mastering, ....
Narode, samo pi?ite : "Ne valja ovo", ili "Ne valja ono".
Ali, molim vas ne ostavljajte me sa saznanjem ?ta ne valja a da mi ne date i recept KAKO DA URADIM KAKO TREBA.
Valjda ?u znati da ovo podignem na Rumski.
Va?a Cipela iz Cipelgrada.

Evo ga - objavljeno je na
http://www.streamload.com/purator003/cipela
http://www.streamload.com/purator003/cipela

cipela
02-01-2005, 05:04 PM
Pa dajmo decki! Zar niko da kaze niti : "Fuj! Ne valja!" Kako cu nesto popraviti ako mi to ne kazete. A i ono kako cu popraviti.
Vasa zahvalna cipela.

Nocni
02-01-2005, 06:20 PM
Dobro dosao Cipela,